Monobit Unity Networking ver.2.8.0 Server API Reference (C#)
mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest Class Reference

mun_roomサーバから MUN クライアントに対して送信される、汎用的なRPC処理. More...

Collaboration diagram for mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest:

Public Member Functions

 RoomServerSVC_RPCRequest ()
 コンストラクタ.
 
 RoomServerSVC_RPCRequest (ref Binary _data)
 コンストラクタ. More...
 
 RoomServerSVC_RPCRequest (ref RoomServerSVC_RPCRequest rRef)
 代入処理. More...
 
bool Pack (ref mrs.Buffer buffer)
 mrs::Bufferへのパッキング. More...
 
bool Unpack (ref mrs.Buffer buffer)
 mrs::Bufferからのアンパッキング. More...
 

Public Attributes

Binary data
 RPCメッセージデータ. More...
 

Properties

UInt16 payloadType [get]
 payload_typeのID定数値. More...
 

Detailed Description

mun_roomサーバから MUN クライアントに対して送信される、汎用的なRPC処理.

Constructor & Destructor Documentation

mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest.RoomServerSVC_RPCRequest ( ref Binary  _data)

コンストラクタ.

Parameters
_dataRPCメッセージデータ.
mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest.RoomServerSVC_RPCRequest ( ref RoomServerSVC_RPCRequest  rRef)

代入処理.

Parameters
rRef代入値.

Member Function Documentation

bool mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest.Pack ( ref mrs.Buffer  buffer)

mrs::Bufferへのパッキング.

Parameters
buffermrs::Bufferクラスオブジェクト.

Here is the call graph for this function:

bool mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest.Unpack ( ref mrs.Buffer  buffer)

mrs::Bufferからのアンパッキング.

Parameters
buffermrs::Bufferクラスオブジェクト.

Here is the call graph for this function:

Member Data Documentation

Binary mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest.data

RPCメッセージデータ.

Property Documentation

UInt16 mun.STREAM.RoomServerSVC_RPCRequest.payloadType
get

payload_typeのID定数値.


The documentation for this class was generated from the following file: