Monobit Unity Networking ver.2.8.0 Server API Reference (C++)
STREAM::SearchedPlayerInfo Class Reference

プレイヤー検索結果情報. More...

#include <MunStream.hpp>

Collaboration diagram for STREAM::SearchedPlayerInfo:

Public Member Functions

 SearchedPlayerInfo ()
 コンストラクタ.
 
 SearchedPlayerInfo (uint8 _isOnline, Text &_roomName)
 コンストラクタ. More...
 
SearchedPlayerInfooperator= (const SearchedPlayerInfo &rRef)
 代入処理. More...
 
uint32 Size ()
 データサイズの取得. More...
 
bool Pack (MunBuffer &buffer)
 MunBufferへのパッキング. More...
 
bool Unpack (MunBuffer &buffer)
 MunBufferからのアンパッキング. More...
 

Public Attributes

uint8 isOnline
 プレイヤーがオンラインかどうかのフラグ. More...
 
Text roomName
 プレイヤーがルームに入室している場合、そのルーム名. More...
 

Detailed Description

プレイヤー検索結果情報.

Constructor & Destructor Documentation

STREAM::SearchedPlayerInfo::SearchedPlayerInfo ( uint8  _isOnline,
Text _roomName 
)

コンストラクタ.

Parameters
_isOnlineプレイヤーがオンラインかどうかのフラグ.
_roomNameプレイヤーがルームに入室している場合、そのルーム名.

Member Function Documentation

SearchedPlayerInfo& STREAM::SearchedPlayerInfo::operator= ( const SearchedPlayerInfo rRef)

代入処理.

Parameters
rRef代入値.
bool STREAM::SearchedPlayerInfo::Pack ( MunBuffer buffer)

MunBufferへのパッキング.

Parameters
bufferMunBufferクラスオブジェクト.

Here is the call graph for this function:

uint32 STREAM::SearchedPlayerInfo::Size ( )

データサイズの取得.

Returns
uint32 データサイズを返す.

Here is the call graph for this function:

Here is the caller graph for this function:

bool STREAM::SearchedPlayerInfo::Unpack ( MunBuffer buffer)

MunBufferからのアンパッキング.

Parameters
bufferMunBufferクラスオブジェクト.

Here is the call graph for this function:

Member Data Documentation

uint8 STREAM::SearchedPlayerInfo::isOnline

プレイヤーがオンラインかどうかのフラグ.

Text STREAM::SearchedPlayerInfo::roomName

プレイヤーがルームに入室している場合、そのルーム名.


The documentation for this class was generated from the following file: