Monobit Unity Networking ver.2.8.0 Server API Reference (C++)
STREAM::Text Class Reference

可変長テキスト. More...

#include <MunStream.hpp>

Public Member Functions

 Text ()
 コンストラクタ.
 
 Text (const char *_text, uint16 _textlength)
 コンストラクタ. More...
 
 Text (const std::string &_text)
 コンストラクタ. More...
 
Textoperator= (const Text &rRef)
 代入処理. More...
 
bool operator== (const Text &rRef) const
 比較処理. More...
 
virtual ~Text ()
 デストラクタ.
 
uint32 Size ()
 データサイズの取得. More...
 
bool Pack (MunBuffer &buffer)
 MunBufferへのパッキング. More...
 
bool Unpack (MunBuffer &buffer)
 MunBufferからのアンパッキング. More...
 

Public Attributes

std::string text
 可変長テキスト実体. More...
 

Detailed Description

可変長テキスト.

Constructor & Destructor Documentation

STREAM::Text::Text ( const char *  _text,
uint16  _textlength 
)

コンストラクタ.

Parameters
_text代入文字列の先頭アドレス.
_textlength代入文字列の長さ.
STREAM::Text::Text ( const std::string &  _text)

コンストラクタ.

Parameters
_text代入文字列.

Member Function Documentation

Text& STREAM::Text::operator= ( const Text rRef)

代入処理.

Parameters
_text代入文字列.
bool STREAM::Text::operator== ( const Text rRef) const

比較処理.

Parameters
_text比較文字列.
bool STREAM::Text::Pack ( MunBuffer buffer)

MunBufferへのパッキング.

Parameters
bufferMunBufferクラスオブジェクト.

Here is the caller graph for this function:

uint32 STREAM::Text::Size ( )

データサイズの取得.

Returns
uint32 データサイズを返す.

Here is the caller graph for this function:

bool STREAM::Text::Unpack ( MunBuffer buffer)

MunBufferからのアンパッキング.

Parameters
bufferMunBufferクラスオブジェクト.

Here is the caller graph for this function:

Member Data Documentation

std::string STREAM::Text::text

可変長テキスト実体.


The documentation for this class was generated from the following file: