Monobit Unity Networking ver.2.8.0 Server API Reference (C++)
STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest Class Reference

MUNクライアントからmun_masterサーバに対して送信される、ルーム内プレイヤー人数の上限変更要求. More...

#include <MunStream.hpp>

Public Member Functions

 MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest ()
 コンストラクタ.
 
 MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest (uint32 _maxPlayers)
 コンストラクタ. More...
 
MasterRoomUpdateMaxPlayersRequestoperator= (const MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest &rRef)
 代入処理. More...
 
uint32 Size ()
 データサイズの取得. More...
 
bool Pack (MunBuffer &buffer)
 MunBufferへのパッキング. More...
 
bool Unpack (MunBuffer &buffer)
 MunBufferからのアンパッキング. More...
 

Public Attributes

uint32 maxPlayers
 ルーム内プレイヤー人数の上限. More...
 

Static Public Attributes

static const uint16 payloadType = MASTER_FUNCID_MASTER_ROOM_UPDATEMAXPLAYERS
 payload_typeのID定数値. More...
 

Detailed Description

MUNクライアントからmun_masterサーバに対して送信される、ルーム内プレイヤー人数の上限変更要求.

Constructor & Destructor Documentation

STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest ( uint32  _maxPlayers)

コンストラクタ.

Parameters
_maxPlayersルーム内プレイヤー人数の上限.

Member Function Documentation

MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest& STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::operator= ( const MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest rRef)

代入処理.

Parameters
rRef代入値.
bool STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::Pack ( MunBuffer buffer)

MunBufferへのパッキング.

Parameters
bufferMunBufferクラスオブジェクト.
uint32 STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::Size ( )

データサイズの取得.

Returns
uint32 データサイズを返す.
bool STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::Unpack ( MunBuffer buffer)

MunBufferからのアンパッキング.

Parameters
bufferMunBufferクラスオブジェクト.

Here is the caller graph for this function:

Member Data Documentation

uint32 STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::maxPlayers

ルーム内プレイヤー人数の上限.

const uint16 STREAM::MasterRoomUpdateMaxPlayersRequest::payloadType = MASTER_FUNCID_MASTER_ROOM_UPDATEMAXPLAYERS
static

payload_typeのID定数値.


The documentation for this class was generated from the following file: