Monobit Unity Networking ver.2.8.0 Server API Reference (C++)
MunResolverSessionToClient Class Reference

MUNクライアントとのネットワーク接続処理クラス. More...

#include <MunResolverSessionToClient.hpp>

Static Public Member Functions

static bool Initialize (MunResolverConfigure &configure)
 初期化処理. More...
 
static void Update (uint64 updateInterval)
 更新処理(個別送信処理). More...
 
static void Finalize ()
 終了処理.
 
static void Send_Resolver_ResolveAddressResult (MrsConnection pMunClient, STREAM::ResolverResolveAddressResponse &response)
 MUNクライアントに対し、mrs_proxyサーバのクライアント接続情報を渡す. More...
 

Detailed Description

MUNクライアントとのネットワーク接続処理クラス.

Member Function Documentation

bool MunResolverSessionToClient::Initialize ( MunResolverConfigure configure)
static

初期化処理.

Parameters
configuremun_resolverサーバ起動設定情報.
Returns
初期化処理に成功したら true 、失敗したら false を返す。

Here is the call graph for this function:

Here is the caller graph for this function:

void MunResolverSessionToClient::Send_Resolver_ResolveAddressResult ( MrsConnection  pMunClient,
STREAM::ResolverResolveAddressResponse response 
)
static

MUNクライアントに対し、mrs_proxyサーバのクライアント接続情報を渡す.

Parameters
pMunClientMUNクライアント側の接続モジュール.
responseMUNクライアントに返信する情報.

Here is the call graph for this function:

Here is the caller graph for this function:

void MunResolverSessionToClient::Update ( uint64  updateInterval)
static

更新処理(個別送信処理).

Parameters
updateInterval更新間隔(ミリ秒).

Here is the caller graph for this function:


The documentation for this class was generated from the following files: